Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα & ατάκες εξεταστικής… για πολλά γέλια
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Κοινωνικής & Πολιτικής Αγωγής
ΕΡ.: Τι είναι αστικός και τι ημιαστικός πληθυσμός;
ΑΠ.: Αστικός πληθυσμός είναι τα μπλε λεωφορεία και ημιαστικός τα λεωφορεία που μας πηγαίνουν σε άλλες πόλεις π.χ. Θεσσαλονίκη, Αγρίνιο κτλ.
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Θρησκευτικών
ΕΡ.: Ποιες γιορτές ονομάζονται κινητές και ποιες ακίνητες;
ΑΠ.: α) Κινητές είναι οι γιορτές που ο παπάς βγαίνει στην πύλη και χορεύει και ακίνητες αυτές που ο παπάς δεν χορεύει.
ΑΠ.: β) Όταν στη γιορτή τρώμε και χορεύουμε τότε είναι κινητή, ενώ όταν απλώς τρώμε είναι ακίνητη.
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για τον βυζαντινό ρυθμό;
ΑΠ.: Οι βυζαντινοί ό,τι κι αν έκαναν το έκαναν με ρυθμό, γι’ αυτό ονομάστηκε βυζαντινός ρυθμός.
ΑΠ.: Όταν κατέβηκε ο Μωυσής από το βουνό κουβαλώντας για τρίτη φορά τις 10 Εντολές, τους μάζεψε όλους και τους είπε ότι ο Θεός ήταν ανένδοτος.Τελικά, είπε, τα κατάφερε να πάρει το ΟΚ για να τρώνε βούτυρο με μέλι τις Παρασκευές αλλά η μοιχεία παραμένει.
ΑΠ.: Όταν ο Χριστός ήτανε μικρός, ο πατέρας του ο μαραγκός Ιωσήθ, το φώναζε Χρηστάκη
ΑΠ.: Οι Δέκα Εντολές γράφτηκαν από τον Σινά και παραδόθηκαν στον Μωυσή στην Πλάκα. Ήταν όλες πέτρινες, αλλά σαφέστατες.
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Ιστορίας
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τους Φαναριώτες;
ΑΠ.: α) Οι Φαναριώτες φύλαγαν τον βασιλιά και κρατούσαν φανάρι.
ΑΠ.: β) Μερικοί Ελληνίδες ονομάστηκαν Φαναριώτες γιατί στα χωριά τους είχαν πολλά και μεγάλα φανάρια.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για τη Στάση του Νίκα;
ΑΠ.: Παλιά είχαν μια στάση κι εκεί κάποιοι νίκησαν, γι’ αυτό την είπαν «Στάση του Νίκα».
ΕΡ.: Ποια μέτρα πήρε ο Καποδίστριας για την οικονομία;
ΑΠ.: Ο Καποδίστριας έβγαλε για πρώτη φορά τους φοίνικες με δικά του λεφτά και έφερε την πατάτα. Αλλά επειδή στους άλλους δεν άρεσε η πατάτα, τον σκότωσαν.
ΕΡ.: Τι γνωρίζεις για την περίοδο του Διαφωτισμού;
ΑΠ.: Διαφωτισμό είχαμε όταν στη Γη είχε πολύ φως και καθόλου νύχτα.
ΑΠ.: Το φοβερότερο όπλο των αρχαίων Αράβων ήταν ο Ευνούχος
ΕΡ.: Τι ξέρετε για τον Δημοσθένη;
ΑΠ.: Για να καταπολεμήσει την βραδυγλωσσίαν του ο Δημοσθένης μπούκωνε το στόμα του με χαλίκια κι έτσι όταν μιλούσε κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγε. Με τον καιρό τον συνήθισαν όλοι έτσι μπουκωμένο και δεν του έδινε κανείς σημασία. Πέθανε τρελός στα Κύθηρα με το στόμα μπουκωμένο.
ΑΠ.: Μόλις ο Αρχιμήδης ανακάλυψε την εκτίναξη του νερού, τρόμαξε τόσο πολύ, που τα ανέθεσε όλα στην πολιτική ηγεσία, ώστε να μην έχει καμία ευθύνη.
ΑΠ.: Και οι Ρώσοι ανέδειξαν μεγάλους ποιητές όπως ο Πούσκας, ο Λένιν, ο Tρότσκι και ο Ιβάν ο Τρομακτικός. Από την ποίηση αυτή σώζεται σήμερα η Σιβηρία με την παγωμένη λίμνη των Κύκλων που ο Τσακ Κόφσκι την έκανε παλέτα.
ΑΠ.: Όταν ο Οδυσσέας γύρισε πίσω στην Ιθάκη, βρήκε τους είκοσι ανεμιστήρες και την Πηνελόπη να τους δουλεύει στο φουλ.
ΑΠ.: Η σοβιέτα είναι που φοράνε οι Ρωσίδες. Στη Σερβία φοράνε σερβιέτες.
ΑΠ.: Ατρόμητος ο Έλλην Στρατάρχης, κοίταξε κατάματα τον εισβολέα και με τα λίγα περσικά που ήξερε του είπε: Μολών Λαβέ.
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Γεωγραφίας
ΕΡ.: Τι γνωρίζετε για την έρημο Σαχάρα;
ΑΠ.: Στην έρημο Σαχάρα έχει ερημιά. Δεν υπάρχει ψυχή.
ΕΡ.: Ποια είναι η πρωτεύουσα της Κύπρου;
ΑΠ.: Η Λευκορωσία.
ΕΡ.: Τι είναι κλίμα και τι καιρός;
ΑΠ.: Κλίμα είναι όταν φυτεύουμε κάτι στον κήπο και βγαίνουν φυτά. Καιρός είναι όταν βρέχει κι όταν κάνει ήλιο.
ΕΡ.: Περιγράψτε το κλίμα της Ελλάδας.
ΑΠ.: Η Ελλάδα έχει πολλά κλίματα. Το πρωί έχει τροπικό, το μεσημέρι πολικό και το βράδυ καλό. Γι’ αυτό το κλίμα της Ελλάδας είναι από τα καλύτερα.
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Μαθηματικών
ΕΡ.: Τι είναι Κύκλος;
ΑΠ.: α) Ο κύκλος είναι μία στρογγυλή γραμμή, χωρίς συνδέσεις, ενωμένη με τέτοιο τρόπο που δεν μπορείς να καταλάβεις που αρχίζει και που τελειώνει.
ΑΠ.: β) Ο κύκλος δεν έχει ούτε αρχή ούτε τέλος, εκτός αν σταματήσεις το διαβήτη.
ΑΠ.: Τρεις κύκλοι εφαπτόμενοι ο ένας με τον άλλον δημιουργούν τρίκυκλον.
ΑΠ.: Το τρίγωνο που φέρει δύο γωνίες λέγεται διαγώνιον.
ΑΠ.: Οι Έλληνες εφεύρεσαν τη γεωμετρία για να αποφύγουνε την άλγεβρα που ήτανε αράπικη
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Φυσικής
ΑΠ.: Η βαρύτητα είναι πιο δυνατή το Φθινόπωρο. Τότε βλέπουμε τα μήλα να πέφτουν ομαδικά
ΑΠ.: Το παιδί που οι γονείς του είναι από την Ύδρα, λέγεται Υδρογόνο
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Έκθεσης
ΑΠ.: Μια γυναίκα επίτοκος είναι γεμάτη επιτόκια. Πάντως, το γεννητούρι δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.
ΑΠ.: Η μάνα του Ρασπούτιν ήταν η Ρασπουτάνα, τεραστίων διαστάσεων Ρωσίδα της Σιβηρίας.
ΑΠ.: Ο Ε. Λύτης και ο Σ. Εφέρης είναι και οι δύο Έλληνες ποιητές κατηγορίας νόμπελ.
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Βοτανολογίας
ΑΠ.: Εσπεριδοειδή σαν τα πορτοκάλια είναι και τα μαντολίνια, αλλά πιο μικρά και με φλούδα που βγαίνει εύκολα
– Μαργαριτάρια μαθητών σε διαγωνίσματα Αρχαίων
ΑΠ.: Την Οδύσσεια της έγραψε ο Οδυσσέας. Την Ιλιάδα ο Ηλιάδης.